مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-02سياسي

پیام تسلیت آیت الله مظاهری به مناسبت رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی


آیت الله حسین مظاهری از اساتید اخلاق و اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیامی، رحلت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیامی، رحلت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است: بِسْمِ‏ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ إِنَّا لِلهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ ارتحال اسفناک فقیه پارسا و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی قدس سرّه الشریف ، مصیبتی بزرگ و سانحه ای سنگین برای عالم تشیّع و حوزه های علمیّه، خصوصاً حوزه علمیّه مقدسه قم است.

این فقیه جلیل القدر، که از ارکان حوزه علمیّه قم و از افتخارات نهاد مرجعیّت تشیّع بودند، حقّاً تندیس اخلاص و اخلاق و ادب و مجسّمه تقوا و وارستگی و معنویّت بوده و علاوه بر مقامات برجسته علمی و عملی و جایگاه ممتاز در حوزه های علمیّه، همواره شخصیّتی خبیر و دارای نگاهی جامع و احساس مسئولیّت عالمانه در قبال مسائل اجتماع و دلسوز حقیقی برای عموم مردم به شمار می آمدند.

مراتب محبّت و مودّت والا و خالصانه ایشان به آستان حضرات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام به ویژه حضرت بقیه الله الأعظم ارواحناله الفداء و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله مظاهری به مناسبت رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

پیام تسلیت آیت الله مظاهری به مناسبت رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی