مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-01حوادث

بازسازی صحنه قتل عام خانوادگی در کرمانشاه


داماد کینه جو که در اقدامی هولناک همسر سابقش را به همراه مادرزن و خواهرزنش به قتل رسانده بود روز گذشته صحنه جنایت ها را بازسازی و انگیزه خود را انتقامجویی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح روز دوشنبه این متهم در حضور بازپرس ویژه قتل کرمانشاه، عوامل انتظامی و پلیس آگاهی به شهرک پردیس کرمانشاه منتقل شد تا صحنه جنایتی را که نیمه شب هفتم بهمن مرتکب شده بود بازسازی کند.

این مرد ضمن اعتراف به قتل همسر 31 ساله خود که دختر خاله اش نیز بود و خاله و دختر خاله دیگرش در مقابل چشمان پسر 6 ساله خود گفت: چندی قبل همسرم طلاق گرفت و با پسرم به خانه مادرش رفت.

من از این موضوع خیلی ناراحت بودم به همین خاطر مدام به انتقام فکر می کردم.

آن شب با نقشه قبلی و به بهانه دیدن فرزندم وارد خانه خاله ام شدم در فرصتی مناسب داخل آبمیوه ای که خریده بودم داروی بی هوشی ریختم و با خوراندن آبمیوه مسموم به خاله و دختر خاله هایم آنها را بیهوش کرده سپس با استفاده از سلاح کلت کمری که از قبل تهیه کرده بودم به هر کدام دو گلوله (یکی به سر یکی به قفسه سینه) شلیک کرده و فرار کردم.

امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه در این باره به ایرنا گفت: قاتل با تلاش عوامل پلیس آگاهی در کمترین زمان و در حالی که در خانه یکی از بستگانش مخفی شده بود دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی صحنه قتل عام خانوادگی در کرمانشاه

بازسازی صحنه قتل عام خانوادگی در کرمانشاه