مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:372022-02-01بين الملل

فلسطینی ها از افشای جنایت های رژیم صهیونیستی استقبال کردند


تشکیلات خودگردان فلسطین و گروه های مقاومت فلسطین از گزارش سازمان عفو بین الملل و نژادپرست توصیف شدن رژیم صهیونیستی استقبال کردند.

- به نقل از پایگاه خبری عربی 21، طرف های رسمی و گروه های مقاومت فلسطینی از گزارش سازمان عفو بین الملل که در آن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین افشا شده است، استقبال کردند.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین و دو جنبش حماس و جهاد اسلامی امروز سه شنبه با صدور بیانیه هایی از گزارش سازمان عفو بین الملل در محکومیت اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین استقبال کردند.

وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد: گزارش سازمان عفو بین الملل بار دیگر ثابت کرد رژیم صهیونیستی نژادپرست است که باید مورد مؤاخذه قرار گیرد.

واقعیت نفرت انگیز جنایت های رژیم اشغالگر و فرار این رژیم از مجازات را نمی توان نادیده گرفت و آن را از جامعه جهانی پنهان کرد.

این وزارتخانه افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین از گزارش مهم سازمان عفو بین الملل که اقدامات نژادپرستانه رژیم اشغالگر را علیه ملت فلسطین پیگیری و رسوا کرد، استقبال می کند و از سازمان ملل و شورای امنیت می خواهد تل آویو را به خاطر ارتکاب این اقدامات مورد بازخواست قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها از افشای جنایت های رژیم صهیونیستی استقبال کردند

فلسطینی ها از افشای جنایت های رژیم صهیونیستی استقبال کردند