مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-01اقتصادي

سرمایه گذاری قرقیزستان در کیش گامی مثبت برای رشد صنعت گردشگری


نماینده کنسولگری قرقیزستان در ایران با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش و گفتگو با سرپرست معاونت گردشگری این سازمان، بر ضرورت توسعه گردشگری قرقیزستان و کیش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار جمالی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر توسعه روابط کیش و قرقیزستان بویژه در حوزه گردشگری تاکید کرد و کیش را یکی از مقاصد جذاب و مناسب برای گردشگران آسیای میانه برشمرد.

سایگین بک نماینده کنسولگری قزاقستان در ایران نیز جزیره کیش را یکی از زیباترین جزایر خلج فارس دانست و با تاکید بر امکانات سرمایه گذاری آن، گفت: قرقیزستان و کیش می توانند در زمینه گردشگری تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که مردم قرقیزستان درصورت اطلاع از وجود جزیره زیبای کیش، در این جزیره سرمایه گذاری می کنند؛ ادامه داد: ما به سبب فعالیت در ایران از جاذبه های گردشگری جزیره کیش اطلاع داریم در حالی در بسیاری از کشورها بویژه کشورهای آسیای میانه با جزیره کیش آشنایی ندارند.

او در ادامه به ظرفیت های موجود در کیش اشاره کرد و افزود: این منطقه دارای امکاناتی مانند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، جهانگردی و دیگر ظرفیت هایی است که باید مورد توجه سایر کشورهای خارجی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری قرقیزستان در کیش گامی مثبت برای رشد صنعت گردشگری

سرمایه گذاری قرقیزستان در کیش گامی مثبت برای رشد صنعت گردشگری