مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-01سياسي

امنیت مولفه اقتدار ایران اسلامی است/ تاثیرگذاری بر معادلات خارجی


مدیر اندیشکده سعدا با بیان اینکه اقتدار مولفه های متعددی دارد که یکی از آن ها امنیت است، گفت: ایران امروز در ناامن ترین منطقه، به برکت انقلاب در امن ترین شرایط ادامه حیات می دهد.

- ، حجت الاسلام سید محمد حسین راجی بعد از ظهر سه شنبه در جمع مردم شاهرود و اجتماع انقلابیون به میزبانی مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه در علوم سیاسی امور بین الملل چندین ویژگی است که اگر کشوری آنها را داشته باشد ابر قدرت محسوب می شود هر قدر از این مؤلفه ها کمتر داشته باشد، از قدرتش کاسته می شود، تاکید کرد: از جمله این شاخص ها قدرت نظامی است ما جز کشورهایی هستیم که بودجه نظامی مان پایین است و معمولاً از 12 میلیارد دلار بیشتر نیست در حالی که عربستان 50 میلیارد دلار بودجه نظامی دارد اما از سوی دیگر از لحاظ قدرت نظامی دارای جایگاه ویژه ای هستیم.

وی با بیان اینکه برخی جوانان ما امروز این پرسش را مطرح می کنند که ایران در مقابله با آمریکا چقدر توان دارد؟ بیان کرد: این سوال آنجا مطرح می شود که ما تصور می کنیم آمریکا تا کنون به ما حمله نکرده است حال آنکه در کنار خلیج فارس، نفت کش ها، 22 روزه و هشت روزه لبنان و … نیست حتی منظورمان جنگ فرهنگی هم نیست اما آمریکا مستقیماً به ما حمله کرده و مردم ما اصلاً در جریان نیستند آن هم سال 2002 و زمانی که 11 سپتامبر رخ داد و این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مولفه اقتدار ایران اسلامی است/ تاثیرگذاری بر معادلات خارجی

امنیت مولفه اقتدار ایران اسلامی است/ تاثیرگذاری بر معادلات خارجی