مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-01سياسي

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی برای افتتاح و بهره برداری 9 پروژه بزرگ و شاخص فرودگاهی به ارزش بیش از 11 هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- به نقل از وزارت را و شهرسازی، سیاوش امیرمکری درباره پروژه های قابل افتتاح شرکت فرودگاه ها در ایام دهه فجر، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، 9 پروژه در دو بخش عملیات هوانوردی و فرودگاهی در هفت فرودگاه کشور شامل مهرآباد، مشهد، بندرعباس، زاهدان، سراوان، خرم آباد و ساری قابل بهره برداری است که ارزش روز این پروژه ها افزون بر 11 هزار و 146 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در فرودگاه بین المللی مهرآباد، همزمان با سالگرد بازگشت شکوهمندانه امام خمینی (ره) به میهن، آشیانه هواپیمای فلایت چک و ساختمان جانبی به ارزش 910 میلیارد ریال و سامانه کمک ناوبری ILS/DME به ارزش 800 هزار یورو همراه با تعدادی از پروژه های دیگر بهره برداری می شود.

امیرمکری، به پروژه های شاخص و قابل افتتاح در فرودگاه بین المللی مشهد اشاره کرد و گفت: در این فرودگاه ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی به مساحت سه هزار مترمربع و به ارزش 400 میلیارد ریال و همچنین محوطه دی آیسینگ به مساحت 2000 مترمربع و به ارزش 270 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور

جزییات افتتاح 11 هزار میلیارد ریال پروژه در 7 فرودگاه کشور