مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-01سياسي

مسؤولان با عزم و اراده قوی نهضت خدمت رسانی به مردم را آغاز کنند


سرپرست فرمانداری شهرستان دهاقان گفت: از یک روز بعد از انتخابات همه باید در راستای خدمت به مردم قدم بردارند، مسؤولان باید با عزم و اراده قوی نهضت خدمت رسانی به مردم را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان، سرپرست فرمانداری شهرستان دهاقان، پیش از ظهر امروز در آیین گرامی داشت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از تلاش و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر و دستگاه های عضو این ستاد به جهت برگزاری برنامه ها  تقدیر می کنم.

وی با بیان این که نباید فراموش کنیم که وامدار چه کسانی هستیم گفت: برای انقلاب و پس از آن خون بسیاری ریخته شده است تا ما امروز با خیال راحت و در امنیت کامل زندگی کنیم، ما در قبال خون شهدا مسؤول هستیم.

جمشیدیان ادامه داد: دهه فجر یادآور اتفاقات بزرگی است که امام خمینی(ره) و مردم عزیز به منصه ظهور رساندند و هم اکنون رهبر معظم انقلاب این مسیر را با قدرت  ادامه می دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دهاقان با بیان این که در گام دوم انقلاب همه وظیفه داریم در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم، تصریح کرد:  افتخارات و دستاوردهای انقلاب و نظام باید به خوبی معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با عزم و اراده قوی نهضت خدمت رسانی به مردم را آغاز کنند

مسؤولان با عزم و اراده قوی نهضت خدمت رسانی به مردم را آغاز کنند