مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-01حوادث

نزاع منجر به قتل در جهرم/دستگیری قاتل پس از 2 ساعت


فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به وقوع قتل در جریان نزاع خیابانی چند جوان در این شهرستان، گفت: با رایزنی های انجام گرفته، قاتل در کمتر از 2 ساعت خود را تسلیم قانون کرد.

-   سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار کرد: عصر روز گذشته، دوشنبه 11 بهمن در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین چند جوان در یکی از محله های شهرستان، ماموران کلانتری 11جمهوری سریعاً به محل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، رزمجویی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سه جوان با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که در نتیجه آن منجر به جراحت شدید یکی از آنان از ناحیه گردن شده و هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

رزمجویی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و در کمتر از 2 ساعت، مخفیگاه فرد قاتل شناسایی و با رایزنی های انجام گرفته، در نهایت قاتل خود را تسلیم قانون کرد.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه قاتل در بازجویی های اولیه خود به قتل ارتکابی با استفاده از ضربات سلاح سرد (چاقو) در حین درگیری اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و قاتل به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع منجر به قتل در جهرم/دستگیری قاتل پس از 2 ساعت

نزاع منجر به قتل در جهرم/دستگیری قاتل پس از 2 ساعت