مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-01سياسي

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد


به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به مناسبت دوازدهم بهمن ماه، آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد.

زنگ انقلاب در شهرستان قرچک نواخته شد  هم زمان با سراسر کشور چهل سومین  زنگ انقلاب اسلامی ایران در مدرسه طاهای شهرستان قرچک با حضور مسوولان شهرستان نواخته شد.

در چهل سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم زمان با حضور مسوولان شهرستان قرچک هم زمان در 68 واحد آموزشی در شهرستان، زنگ انقلاب نواخته شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در زنگ انقلاب که در مدرسه طاها برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران قدردان جمهوری اسلامی ایران هستند، باید قدر بدانیم  شرایطی که در کشور و منطقه داریم، کشور جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و با حمایت و پشتیبانی مردم تواتست در متطقه بدرخشد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود جهانی و با توحه به تحریم های ظالمانه توسط استکبار کشور با استفاده از پتانسیل های جوانان که بر گرفته از همین مدارس است توانسته در منطقه به رشد و شکوفایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران نواخته شد