مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-01سياسي

فتح قله های دانش با «جهاد علمی» امکان پذیر است


فرمانده نیروی دریایی سپاه دانش را عامل قدرت هر کشور دانست و گفت: دانشجویان باید با جهاد علمی برای رسیدن نظام اسلامی به قله های دانش جهان پیش بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرمودند من برای این بیانیه (گام دوم) خیلی زحمت کشیدم ، ادامه داد: باید تلاش شود تمام کارها در هر حوزه ای مطابق محتوای این بیانیه باشد تا پیشرفت حاصل و مشکلات کشور اساسی حل شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به رسالت وجودی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در مسیر گام دوم انقلاب، خطاب به دانشجویان گفت: اینجا دانشگاه است؛ موضوع علم و پژوهش باید خیلی جدی مورد دقت و تحقیق قرار گیرد؛ زیرا دانش وسیله عزت و قدرت یک کشور است.

دریادار تنگسیری به حدیث العلم سلطان اشاره و عنوان کرد: هر کشوری به دانش و علم روز و نوین دست پیدا کرد، مشکلات را عالمانه مرتفع می کند؛ لذا دانشجویان باید با احساس مسئولیت پاسداری و تقویت روحیه معنوی، با جهاد علمی برای رسیدن نظام اسلامی به قله های دانش جهان پیش بروند و از خستگی های این مسیر با توکل بر خداوند متعال نهراسند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: آینده سپاه از آنِ دانشجویان است؛ پاسداران انقلاب اسلامی از زمینه سازان ظهور حضرت مهدی (عج) هستند و باید در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی در مسیر گام دوم و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح قله های دانش با «جهاد علمی» امکان پذیر است

فتح قله های دانش با «جهاد علمی» امکان پذیر است