مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-01پزشكي

وضعیت سلامت محمد کاسبی از زبان دخترش


دختر محمد کاسبی روند درمان این هنرمند و بازیگر پیشکسوت را که از روز 26 دی همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یلدا کاسبی درباره وضعیت جسمی پدرش که مدتی است به دلیل نارسایی قلبی تحت مراقبت است، گفت: خدا را شکر حال پدر نسبت به روزهای گذشته بهتر است ولی برای سلامت کاملش باید صبر کنیم.

26 دی بود که پدر در بخش سی سی یو بیمارستان عرفان به صورت اورژانسی بستری شد و متاسفانه به دلیل نارسایی حاد قلبی اصلا وضعیت مناسبی نداشتند.

او ادامه داد: حدود 100 روز پیش قلب پدر را آنژیو کردیم اما به دلیل اینکه ماهیچه های قلب فرسوده شده اند و طبیعتا بعد از آنژیو، گردش خون و پمپاژ به سختی انجام می شود، سطح اکسیژن و فشار خون پایین می آید و برای ثابت نگه داشتن و رسیدن به یک شرایط پایدار، پدرم همچنان در بخش سی سی یو تحت مراقبت است و هنوز پزشک معالج ایشان (دکتر بابک شریف کاشانی) به آن شرایط دلخواه نرسیده اند.

او گفت: اول قرار بود دریچه آئورت قلب پدر را عوض کنند تا شاید اوضاع بهتر شود اما به علت وضعیت جسمی اش یعنی همین نارسایی شدید قلبی، سن و سال و فاکتورهای دیگر نمی توانند این کار را انجام بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سلامت محمد کاسبی از زبان دخترش

وضعیت سلامت محمد کاسبی از زبان دخترش