مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-01سياسي

106 پروژه در شاهرود افتتاح و کنلگ زنی می شود


فرماندار شاهرود با بیان اینکه 106 پروژه طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت: با افتتاح و اجرای این پروژه ها 80 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

- ، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی سالانه ولایت فرمانداری ویژه شاهرود با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر و 106 پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود، بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار سه هزار و 728 میلیارد ریال و همچنین 80 فرصت شغلی مستقیم تعریف، اجرا و بخشی از آن در روزهای دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه 83 پروژه در بخش عمرانی و چهار پروژه در بخش اقتصادی به بهره برداری می رسد، افزود: 19 پروژه طی ایام الله دهه فجر در سراسر شهرستان شاهرود کلنگ زنی خواهند شد که از این تعداد 18 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر یک هزار و 847 میلیارد ریال پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد، بیان کرد: مجموع اعتبارات چهار طرح اقتصادی قابل بهره برداری در این ایام 222 میلیارد ریال خواهد بود همچنین برای کلنگ زنی 19 طرح عمرانی و اقتصادی یک هزار و 658 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جلالی درباره پراکندگی پروژه های قابل افتتاح در سایت شهرستان شاهرود، توضیح داد: 13 طرح عمرانی در شاهرود 16 طرح عمرانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

106 پروژه در شاهرود افتتاح و کنلگ زنی می شود

106 پروژه در شاهرود افتتاح و کنلگ زنی می شود