مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-01سياسي

پایداری: کیفیت، رمز ماندگاری میهن طی 50سال است


جشن آنلاین 50 سالگی میهن در حالی برگزار شد که در این جشن از زحمات و 50 سال تلاش حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن تقدیر به عمل آمد.

ابوالفضل پایداری پس از برگزاری این جشن آنلاین در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن در 50 سال فعالیت این گروه، به همه همکاران همواره در سخنان شان تاکید داشته و دارند که کیفیت عالی؛ رضایت و سلامت مردم را به دنبال دارد و رضایت مردم منجر به خشنودی خداوند می شود.

وی گفت: در حالی 50 سالگی میهن را جشن گرفتیم که شایسته است بنابر رهنمود های حاج آقا تاکید کنیم؛ کیفیت، اسم رمز ماندگاری گروه صنعتی میهن در سال های گذشته بوده است و برای آینده نیز خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن تصریح کرد: موفقیت ها و جایگاه فعلی میهن در بازار داخلی و خارجی به واسطه کیفیت بالا و جذابیت تولیدات بوده است که تمرکز بر کیفیت با تلاش، همدلی و کار تیمی همراه شده و نتایج بزرگی را رقم زده است.

مهندس پایداری، در ادامه با تاکید بر اینکه از نگاه حاج ایوب پایداری تداوم تولید کیفی زمینه ساز توسعه یک گروه و مجموعه است، متذکر شد: تولیدکننده همیشه باید به توسعه بیاندیشد و چنانچه توسعه ای در روند تولید و محصولات نداشته باشد از بین خواهد رفت و ما در این 50 سال با راهبری آینده نگر بنیانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری: کیفیت، رمز ماندگاری میهن طی 50سال است

پایداری: کیفیت، رمز ماندگاری میهن طی 50سال است