مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-01اقتصادي

انجام 6 هزار درخواست کار تعمیراتی در پالایشگاه گاز ایلام


رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعمیرات روتین و پیشگیرانه منجر به تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره ور در شرکت گاز می شود.

- ایسنا/ایلام رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعمیرات روتین و پیشگیرانه منجر به تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره ور در شرکت گاز می شود.

مسعود مرشدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 6 هزار و 111 دستور کار تعمیراتی انجام شده که از این تعداد 42 درصد پیشگیرانه و پیش بینانه، 48 درصد اصلاحی و 10 درصد دستورکار عمومی و متفرقه بوده است.

رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در مدت 10 ماه گذشته، 99 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی انجام شده است که حدود 61 هزار نفر ساعت آن مربوط به تعمیرات اساسی بوده است، افزود: همچنین در مدت مذکور تعداد 2 هزار و 545 دستور کار روتین مربوط به فعالیت های پیشگیرانه و پیش بینانه PM و CBM صادر و به واحدهای تعمیراتی ارجاع شده است.

وی افزود: در این مدت 539 درخواست کار اضطراری توسط واحدهای متقاضی ثبت شده است که در مقایسه با تعداد 714 مورد سال قبل، کاهش حدود 25 درصدی دستور کارهای اضطراری را نشان می دهد.

مرشدی خاطرنشان کرد: افزایش فعالیت های تعمیراتی روتین و پیشگیرانه و کاهش تعمیرات اضطراری، قابلیت اطمینان تجهیزات و دستگاه ها در راستای تحقق مأموریت اصلی شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 6 هزار درخواست کار تعمیراتی در پالایشگاه گاز ایلام

انجام 6 هزار درخواست کار تعمیراتی در پالایشگاه گاز ایلام