مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-01سياسي

آغاز پروازهای مستقیم شیراز-نجف


بامداد سه شنبه 12 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروازهای مستقیم شیراز-نجف با حضور استاندار، رییس مجمع نمایندگان استان، مدیرکل حج و زیارت فارس و رییس مدرسه علمیه منصوریه شیراز مسئولان ارشد فارس، - از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، آغاز شد.

استاندار فارس در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مشتاقان زیارت عتبات عالیات از دهه فجر امسال می توانند از طریق فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف مشرف شوند.

محمدهادی ایمانیه افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده، مجوز پرواز مستقیم از فرودگاه شیراز به فرودگاه نجف و بالعکس صادر شده است که این پرواز به شکل هفتگی در روزهای سه شنبه و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام می شود و در صورت استقبال زائرین، افزایش تعداد پروازها نیز ممکن خواهد بود.

ایمانیه گفت: برای حفظ سلامت هموطنان و زائرین، تمام مقررات و دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا چه در هنگام خروج زائرین از فرودگاه شیراز و چه در هنگام ورود به این فرودگاه به طور کامل رعایت می شود و زائران و خدمه کاروان ها هم ملزم به تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروازهای مستقیم شیراز-نجف

آغاز پروازهای مستقیم شیراز-نجف