مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-01اقتصادي

احداث لندفیل در سایت محمداباد به زودی انجام می شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: طرح جامع مدیریت پسماند بامحوریت آموزش و فرهنگ سازی، تفکیک زباله از مبدا و احداث لندفیل با همکاری سرمایه گذاران در کوتاه مدت انجام می شود.

- با اشاره به وضعیت سایت محمدآباد اظهار کرد: برنامه ریزی ما برای حل مشکلات سایت محمدآباد و ارائه طرح جامع برای مدیریت پسماند به چند محور اساسی تقسیم می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری در شورای شهر قزوین اذعان کرد: بخش اول طرح جامع مدیریت پسماند است که در این مرحله آموزش و فرهنگ سازی، تفکیک زباله از مبدا و احداث لندفیل جدید با همکاری سرمایه گذاران در کوتاه مدت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی که شغل آنها جمع آوری زباله است می توانند در طرح هوشمند سازی و هایپر مارکت هایپر پسماند با ما همکاری کنند افزود: گام بعد اجرای طرح هایپرمارکت هایپر پسماند است که طبق این طرح مردم با تحویل پسماندهای بازیافتی خود به جایگاه های مشخص شده در شهر می توانند اقلام بهداشتی دریافت کنند.

این مسئول ابراز کرد: گام بعدی هوشمندسازی بازیافت پسماند است که در این راستا یک اپلیکیشن یا سامانه ای طراحی می شود که شهروندان با عضویت در این سامانه میزان پسماند خود را ثبت می کنند و در ازای آن هزینه دریافت می کنند اما این هزینه به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار نمی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث لندفیل در سایت محمداباد به زودی انجام می شود

احداث لندفیل در سایت محمداباد به زودی انجام می شود