مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-01سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه تحول خواهی بود


دبیرکل حزب همت، با اشاره به اینکه مهم ترین خصلت سیاسی ایرانیان تحول خواهی است، گفت: بهترین نمونه آن در قرن حاضر، تحول خواهی مردم ستمدیده در دوران طاغوت بود که در نهایت با همدلی و همت، - مرتضی فغانی دبیرکل حزب همت در گفت گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اندیشه های ارزشمند امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه ویژه به موضوع تحول خواهی گفت: این حزب به عنوان یک جریان فعال سیاسی جوان با شعار تحول خواهی در گام دوم انقلاب در صدد فرهنگ سازی و مطالبه گری این مهم در عرصه های مختلف اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی بی ادعایی و مطالبه گری را از جمله خط مشی های حزب همت دانست و گفت: این حزب برای ایجاد تحول و اصلاح امور مدیریتی و اجرایی کشور علاوه بر تدوین برنامه های کارشناسی، با نیروهای جوان، انقلابی  و  متخصص خود، آمادگی کمک به دولت برای رهایی از مشکلات موجود را دارد.

دبیر کل حزب همت ادامه داد: متاسفانه بعد از انتخابات اکثر احزاب  فعالیت های خود را متوقف کرده و مطالبه گری از منتخبین برای تحقق اهداف اعلام شده در انتخابات را به فراموشی می سپارند.

وی با بیان اینکه فعالیت احزاب نباید فقط به فصل انتخابات  محدود شود، اظهارداشت: یکی از کارکردهای مهم احزاب و جریان های سیاسی به عنوان نمایندگان مردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه تحول خواهی بود

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه تحول خواهی بود