مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-01سياسي

از برخوردهای سلبی تا ساماندهی؛ راهکار مدیران شهری گرگان برای دستفروشان


در حالی برخی مدیران شهری در گرگان خود را ملزم به اجرای قانون برخورد با سد معبر و دستفروشان می دانند که در این شهر هنوز زیرساخت های لازم برای ساماندهی دستفروشان فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، چند روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مأموران سد معبر شهرداری گرگان برخورد نامناسبی با یک شهروند دستفروش داشت، این اتفاق باعث جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم شد و بار دیگر این سؤال را در اذهان عمومی متبادر کرد  تا چه زمانی باید شاهد چنین رفتارهایی در سطح شهرها بود؟ البته معضل دستفروشی تنها مربوط به شهر یا استان خاصی نیست بلکه در اکثر نقاط شاهد چنین چالشی هستیم، چالشی که هنوز برنامه خاصی برای آن در دست اجرا نیست با این وجود برخی از نهادها هم­چون شهرداری تنها با تکیه بر یک بند قانونی خود را الزام به برخورد با دستفروشان می­ دانند بدون آنکه زیرساختی برای رفع این معضل در دستور کار آنها قرار گرفته باشد.

معضل دستفروشی از جنبه­ های مختلفی قابل بررسی است؛ مشکلات اقتصادی و از سویی شیوع کرونا طی دو سال گذشته معیشت بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دارد، با توجه به شرایط کنونی برای برخی از شهروندان چاره­ای جز دستفروشی باقی نمی­ ماند از سویی طبق قانون هرگونه سد معبر در سطح شهر تخلف محسوب شده و شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برخوردهای سلبی تا ساماندهی؛ راهکار مدیران شهری گرگان برای دستفروشان

از برخوردهای سلبی تا ساماندهی؛ راهکار مدیران شهری گرگان برای دستفروشان