مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-31سياسي

برگزاری بیش از 350 عنوان برنامه دهه فجر در شهرستان پردیس


برنامه های گوناگونی در دهه مبارک فجر در شهرستان پردیس اجرایی خواهد شد که از این تعداد 26 عنوان به صورت متمرکز و با حضور مردم و مسئولان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، طی جلسه ای که به منظور تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان پردیس و با حضور ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه و گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل فرمانداری پردیس برگزار شد، برنامه های شهرستان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تشریح و تبیین شد.

 فرماندار پردیس در ابتدای این جلسه با بیان اینکه اکنون علیرغم بهره گیری دشمنان از امپراطوری های رسانه ای، تحریم ها و منابع مالی کشورهای حوزه خلیج فارس، انقلاب سربلند و استوار از دریای مواج و پر تلاطم در حال گذر است گفت: برای برنامه های دهه فجر امسال شهرستان، جهاد تبیین اولویت ما قرار گرفته است و همه باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری به تشریح و تبیین زحمات و دستاوردهای بیش از 40  ساله انقلاب اهتمام ورزند.

امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این جلسه با اشاره به این که خداوند متعال دوران ظلم و ستم به مردم را با دوران خدمت به مردم مقایسه می کند گفت: ما باید قدردان خون شهدا باشیم و از این فرصتی که به دست آمده برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی بهره گیریم و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 350 عنوان برنامه دهه فجر در شهرستان پردیس

برگزاری بیش از 350 عنوان برنامه دهه فجر در شهرستان پردیس