مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-31اقتصادي

هشدار دستگاه قضا به جنگل خواران/ افزایش جنگل خواری در روستاهای حاشیه جنگلی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی دادستان مرکز مازندران با اشاره به بازدید میدانی از مناطق حاشیه جنگل چهاردانگه و دودانگه ساری از عزم جدی و برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان و جنگل خواران خبر داد و اظهار کرد: - دادستان مرکز مازندران، از عزم جدی و برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان و جنگل خواران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی دادستان مرکز مازندران با اشاره به بازدید میدانی از مناطق حاشیه جنگل چهاردانگه و دودانگه ساری از عزم جدی و برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان و جنگل خواران خبر داد و اظهار کرد: حجم دست اندازی به روستاهای جنگلی به ویژه روستاهای بخش کیاسر مرکز مازندران رو به فزونی است.

دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه روستاهای روشن کوه، حاجی آباد، احمدآباد و شهیدآباد از جمله مهم ترین روستاهایی هستند که در حوزه تغییر کاربری و جنگل خواری شاهد وقوع این جرائم هستیم، گفت: برخی اقدامات از سوی افراد سودجو و غیربومی در این مناطق در حال وقوع است.

کریمی با اعلام اینکه تمام تلاش دستگاه قضایی، صیانت از انفال، بیت المال و منافع عمومی است، اظهار کرد: در حوزه محیط زیست و نگهداشت منابع طبیعی دست تقاضا را به سمت مردم دراز می کنیم با مشارکت خود ما را یاری کرده و در حوزه تخلفات و جنگل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دستگاه قضا به جنگل خواران/ افزایش جنگل خواری در روستاهای حاشیه جنگلی مازندران

هشدار دستگاه قضا به جنگل خواران/ افزایش جنگل خواری در روستاهای حاشیه جنگلی مازندران