مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-31سياسي

شهردار اهواز سخنان خود را پس گرفت


پس از انتقاد شهروندان از ناتوانی شهرداری در جمع آوری پسماندها، امینی شهردار اهواز سخنان پیشین خود را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رضا امینی شهردار اهواز در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد:  هیچ ادعایی مبنی بر کمک شهرداری تهران و سایر شهرها برای جمع آوری زباله های اهواز نداشته و این خبر شایعه است.

تکذیب این اظهارات در حالی است که این خبر در رسانه ها به نقل از سایت رسمی شهرداری اهواز منتشر شده و مستندات آن موجود است.

خبر منتشر شده در سایت رسمی شهرداری اهواز - 8 بهمن 1400   این بخش از سخنان امینی امروز از سایت شهرداری حذف شد و به نظر می رسد علت تکذیب و عقب نشینی شهردار اهواز از سخنان پیشین خود، بالا گرفتن انتقاد شهروندان از مدیریت شهری باشد.

جمع آوری پسماند ابتدایی ترین وظیفه شهرداری است اما محلات کم برخوردار منطقه 6 همواره با انباشت پسماند و آلودگی ناشی از آن مواجه هستند و در یک هفته گذشته این مشکل به محلات مرکزی و سراسر شهر سرایت کرد.

شهردار اهواز در این خصوص پیمانکاران را به سوء استفاده و عدم پرداخت حقوق کارگران متهم ساخت و گفت: جلسه ای را با شهردار تهران داشتیم و در حوزه های مختلف بحث کارشناسی صورت گرفت و در مصاحبه بیان شد که از تبادل اندیشه و فکر مدیریت شهری تهران در اهواز استفاده می کنیم و هیچ گونه ادعایی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اهواز سخنان خود را پس گرفت

شهردار اهواز سخنان خود را پس گرفت