مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-31اجتماعي

آموزش و پرورش: مشکل رتبه بندی معلمان بزودی برطرف می شود


نهادهای علمی و دانشگاه ها در بیانیه گام دوم انقلاب بصورت ویژه در راس قرار گرفته اند، پس جامعه امروز به علم و علم آموزی نیاز دارد و دانشگاه و آموزش و پرورش نمی توانند از هم جدا شوند.

- نهادهای علمی و دانشگاه ها در بیانیه گام دوم انقلاب بصورت ویژه در راس قرار گرفته اند، پس جامعه امروز به علم و علم آموزی نیاز دارد و دانشگاه و آموزش و پرورش نمی توانند از هم جدا شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک با تمجید از تلاش های فرهنگیان در استان های سراسر کشور گفت: مشکل پیش روی برقراری رتبه بندی معلمان بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجتبی همتی فر روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: معلمان بعنوان مدافعان تعلیم و تربیت در شرایط سخت کرونایی هیچگاه آموزش را تعطیل نکرده و از آن دست نکشیدند.

وی با بیان اینکه معلم یک سرباز است که در سنگر خدمت قرار دارد و همواره نیازمند پشتیبانی است، افزود: ما از نظام تعلیم و تربیتی صحبت می کنیم که مدرسه و کتابخانه ها در راس آن قرار دارند و دانشجو و معلمان بازوی توانمند برای پیشرفت آن هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش با ادارات کل استان برای رشد و توسعه ارتباطی بسیار تنگاتنگ دارد که در این ارتباطات سازمانی همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: مشکل رتبه بندی معلمان بزودی برطرف می شود

آموزش و پرورش: مشکل رتبه بندی معلمان بزودی برطرف می شود