مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-31اجتماعي

تکلیف رتبه بندی معلمان به زودی مشخص می شود/ با بی عدالتی آموزشی مواجه هستیم


معاون وزیر وسرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: متاسفانه در کشور با چالش بی عدالتی آموزشی مواجه هستیم و بسیاری از افراد با استعداد به دلیل مشکلات مالی نمی توانند استعداد خود را شکوفا کنند.

- ایسنا/ایلام معاون وزیر وسرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: متاسفانه در کشور با چالش بی عدالتی آموزشی مواجه هستیم و بسیاری از افراد با استعداد به دلیل مشکلات مالی نمی توانند استعداد خود را شکوفا کنند.

دکتر《مجتبی همتی فر》 در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه جابجایی مسولیت ها از یک برادر به برادر دیگر فرصتی است تا هم تیمی مان بتواند پرچم مسولیت را جابجا کند ، اظهار کرد.

همتی فر با بیان اینکه استاندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان نقش مهمی در تامین منابع آموزش و پرورش در چهارچوب وظایف دارد،گفت: شهر و به دنبال آن شهرداری و آموزش و پرورش به هم گره خورده اند پس لازم است ارتباط تنگاتنگی بین شهرداری و آموزش و پرورش برقرار شود.

یکی دیگر از چالش های اساسی آموزش و پرورش فرهنگ کتابخوانی است.

ما نمی توانیم تمام بار کتابخوانی را به دوش معلمان بگذاریم در این میان کتابخانه ها مکمل آموزش و پرورش هستند و این نهاد باید با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشد، از دیگر نهادهای مکمل آموزش و پرورش می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف رتبه بندی معلمان به زودی مشخص می شود/ با بی عدالتی آموزشی مواجه هستیم

تکلیف رتبه بندی معلمان به زودی مشخص می شود/ با بی عدالتی آموزشی مواجه هستیم