مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-31فرهنگي

زندە کردن دوران انقلاب با استفادە از زبان هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره پیروز انقلاب و دفاع مقدس گفت: با استفاده از زبان هنر و ظرفیت های فرهنگی استان خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس را زنده خواهیم کرد.

- عبید رستمی امروز (11بهمن) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر انقلاب استان کردستان، اظهار کرد: بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زبان هنر و تولید آثار هنری و فرهنگی از جمله ساخت و اکران فیلم، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی و اجرای موسیقی و سرود با موضوع انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: بر این اساس برنامه ها و جشنواره های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی ویژه گرامیداشت و یادآوری خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس در سطح استان تدارک دیده شده است.

رستمی اضافه کرد: برگزاری و اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان، جشن ملی انقلاب در کلیه شهرستان های تابعه همراه با موسیقی و نمایش های طنز، اجرای کنسرت موسیقی از جمله بخشی از برنامه های مهم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به نامگذاری روزهای دهه فجر مزین به ارزش ها و مفاهیم اسلامی انقلاب، بیان کرد: اجرای جشن انقلاب در هشت روستای هدف شهرستان سنندج با همکاری فرمانداری، بخشداران و دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندە کردن دوران انقلاب با استفادە از زبان هنر

زندە کردن دوران انقلاب با استفادە از زبان هنر