مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-31دانش

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرم ایران ساخت ممکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قاسمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مالی مزدک با بیان این که پلتفرم مزدکس کار تبادل مالی دارایی های دیجیتال را به صورت هوشمند انجام می دهد، - یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت پلتفرمی شده که کاربرد آن معاملات دارایی های دیجیتال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قاسمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مالی مزدک با بیان این که پلتفرم مزدکس کار تبادل مالی دارایی های دیجیتال را به صورت هوشمند انجام می دهد، گفت: طراحی بستری هوشمند برای سرمایه گذاری که افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز کار تبادل را صورت بدهند.

بستری هوشمند برای سرمایه گذاریاین پلتفرم تبادل دارایی های دیجیتال یا ارز های رمزنگاری ساخته شده است، در این پلتفرم به بحث تأمین مالی دیجیتال پرداخته شده است و با یک سازوکار هوشمند، تبادل ها در فضای دیجیتال را تسریع می کند.

از ویژگی های اپلیکیشن مزدکس می توان به رابط کاربری آسان و جذاب، امکان ترید پیشرفته و ساده زبان فارسی و انگلیسی، نوتیفیکشن های کاربردی، نمایش رمزارز ها با قیمت لحظه ای، مشاهده تاریخچه معاملات و سفارش ها و امکان تأیید 2 مرحله ای برای ورود به حساب کاربری جهت افزایش امنیت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرم ایران ساخت ممکن شد

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرم ایران ساخت ممکن شد