مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-31ورزشي

احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک


سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان ناشنوا با اشاره به پایین بودن رکورد بانوان دوومیدانی کار برای شرکت در المپیک، گفت: این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی کار به المپیک اعزام شود.

- سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان ناشنوا با اشاره به پایین بودن رکورد بانوان دوومیدانی کار برای شرکت در المپیک، گفت: این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی کار به المپیک اعزام شود.

مریم رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان دوومیدانی کار ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان که در یزد برگزار شد، سطح رکوردها به حدی پایین بود که تصور نمی کنم اعزامی به المپیک داشته باشیم.

البته 4 نفر از برترین های این مسابقات شناسایی شدند که در حال حاضر تحت حمایت فدراسیون ناشنوایان در اردوی غیرمتمرکز تمرینات خود را پیگیری می کنند که در صورت بهبود رکورد این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی کار برای اولین بار در المپیک ناشنوایان حضور پیدا کند.

وی درباره علت افت رکورد بانوان دوومیدانی کار ناشنوا، گفت: متاسفانه به دلیل تعطیلی اردوها و دوری از مسابقات، بانوان دوومیدانی کار تمرینات خوبی نداشتند و همین مساله سبب شده تا با افت رکورد مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک

احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک