مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-31سياسي

دفاع از پایان نامه در سه دقیقه!


فراخوان مرحله استانی ششمین دوره از «مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای» خطاب به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر استان اصفهان منتشر شد.

- ایسنا/اصفهان فراخوان مرحله استانی ششمین دوره از مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای خطاب به دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر استان اصفهان منتشر شد.

مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای، نخستین بار توسط دانشگاه کویینزلند استرالیا برگزار شد.

ایده اصلی این مسابقه نیز زمانی پدید آمد که ایالت کویینزلند در خشک سالی شدید به سر می برد و برای صرفه جویی در مصرف آب، ساکنین آن ناحیه، تنها سه دقیقه زمان برای دوش گرفتن و استحمام در اختیار داشتند.

آلن لاوسون، استاد بازنشسته دانشگاه کویینزلند، با الهام از این وضعیت، ایده پایان نامه سه دقیقه ای را طرح کرد و بدین ترتیب بود که این مسابقه پدید آمد.

نخستین برنامه پایان نامه سه دقیقه ای در سال 2008، با حضور 160 تن از دانشجویان عالی رتبه دانشگاه کویینزلند انجام شد و اکنون، این مسابقه به یک رویداد بین المللی تبدیل شده، به طوری که امروزه در بیش از 600 دانشگاه جهان برگزار می شود.

در ایران نیز، تاکنون پنج دوره از این مسابقه به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار شده و زمینه مناسب را برای طرح ایده های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از پایان نامه در سه دقیقه!

دفاع از پایان نامه در سه دقیقه!