مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-31دانش

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان/ زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا


یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت پلتفرمی شده که کاربرد آن معاملات دارایی های دیجیتال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد قاسمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مالی مزدک با بیان این که پلتفرم مزدکس کار تبادل مالی دارایی های دیجیتال را به صورت هوشمند انجام می دهد، گفت: طراحی بستری هوشمند برای سرمایه گذاری که افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز کار تبادل را صورت بدهند.

بستری هوشمند برای سرمایه گذاری این پلتفرم تبادل دارایی های دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری ساخته شده است، در این پلتفرم به بحث تأمین مالی دیجیتال پرداخته شده است و با یک سازوکار هوشمند، تبادل ها در فضای دیجیتال را تسریع می کند.

از ویژگی های اپلیکیشن مزدکس می توان به رابط کاربری آسان و جذاب، امکان ترید پیشرفته و ساده زبان فارسی و انگلیسی، نوتیفیکشن های کاربردی، نمایش رمزارزها با قیمت لحظه ای، مشاهده تاریخچه معاملات و سفارش ها و امکان تأیید 2 مرحله ای برای ورود به حساب کاربری جهت افزایش امنیت اشاره کرد.

پشتیبانی از رمزارزهای متنوع با توجه به بالا رفتن ارزش رمزارزها، رشد مراکز آنلاین تبادل دارایی های دیجیتال  کاربران ایرانی برای فعالیت در این زیرساخت ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان/ زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان/ زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا