مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-31فرهنگي

«جیران» چه زمان منتشر می شود؟


سریال «جیران» با پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به ادعایی مبنی بر تشابهش با سریال «آهوی من مارال»، حدود دو هفته دیگر پخش می شود.

- سریال جیران با پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به ادعایی مبنی بر تشابهش با سریال آهوی من مارال ، حدود دو هفته دیگر پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساخته ی مشترک حسن فتحی و اسماعیل عفیفه از یکشنبه، 24 بهمن ماه در بستر شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

زمان اولیه اعلام شده برای پخش این سریال تاریخی، 24 دی ماه بود اما در همان روز و در حالی که جیران باید هشت صبح روی پلتفرم پخش کننده در دسترس کاربران قرار می گرفت، منتشر نشد و ساعاتی بعد روابط عمومی سریال در توضیح این تاخیر اعلام کرد: در بازبینی نهایی ساترا ملاحظه ای بیان شد که در حال رفع و تهیه نسخه نهایی هستیم.

اما حاشیه دیگر سریال جیران ادعای سازندگان سریال تاریخی دیگری به نام آهوی من مارال مبنی بر شباهت دو سریال و لزوم بازبینی و حذف شباهت ها بود.

در ادامه سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) به درخواست نویسنده سریال آهوی من مارال، تشکیل جلسه داد و شباهت این دو مجموعه تاریخی را بررسی کرد که نتیجه این بررسی، امروز ـ دوشنبه ـ 11 بهمن ماه ـ اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جیران» چه زمان منتشر می شود؟

«جیران» چه زمان منتشر می شود؟