مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-31اقتصادي

همزمان با دهه فجر، 23 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر 23 پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 504 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ایام الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: همزمان با فجر 43 بخشی از پروژه های عمرانی در حوزه روستایی، اعم از اجرای طرح هادی، طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و مسکن محرومین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های هادی روستایی در سطح روستاها استان زنجان، خاطر نشان کرد: طرح هادی روستایی به صورت نمادین در هشت روستای استان در این ایام افتتاح می شود.

وی مهم ترین هدف طرح های هادی روستایی را تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی روستاها اعلام کرد و افزود: ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می روند.

خواجه ای تصریح کرد: در این ایام، 15 پروژه مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی و همچنین بهسازی مسکن ویژه محرومین افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه فجر، 23 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان افتتاح می شود

همزمان با دهه فجر، 23 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان افتتاح می شود