مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-31سياسي

خلق صحنه ای زیبا توسط خبرنگار شیرازی/ دختر معلولی که دغدغه آبادانی کشورش را دارد


دوان دوان به سمتم آمد و اسم و فامیلم را صدا کرد، ناخوداگاه به سمتش برگشتم و اشتیاقش را به مصاحبه در چهره معصومش دیدم، دلم نیامد دلش را بشکنم و با پوزشی از مصاحبه شونده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هاجر کجوری، خبرنگار با سابقه صدا و سیمای مرکز فارس در اقدامی جالب و انسان دوستانه صحنه ای خلق کرد که در فضای مجازی بازخورد قابل توجهی در پی داشت.

وی درباره خلق این صحنه به خبرگزاری فارس گفت: دوشنبه هفته پیش برای گرفتن گزارش از مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله شیراز رفته و در حال مصاحبه با مسئول مرکز بودیم که به ناگاه حین مصاحبه دختر معلولی به سمتم آمد و با صدا کردن اسم و فامیلم، توجهم را به خود جلب و درخواست مصاحبه کرد.

کجوری ادامه داد: از مصاحبه شونده عذرخواهی کردم و به سمت این دختر معصوم رفتم تا با او صحبت کنم و به نگاه های نگران مادر از بابت اینکه دخترش وارد قاب مصاحبه شده است خاتمه دهم.

با او گفتگویی کردم و نکته جالب این بود که آن دختر همه را به تزریق واکسن برکت تشویق کرد و بخش های خبری را به خوبی می شناخت و از انها یاد کرد.

وی افزود: اشتیاق این دختر، تاکید به تزریق واکسن ساخت داخل و بی ریا بودنش صحنه زیبایی خلق کرد و من آن را در صفحه شخصی ام قرار دادم تا شاید بتواند مصاحبه اش را ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق صحنه ای زیبا توسط خبرنگار شیرازی/ دختر معلولی که دغدغه آبادانی کشورش را دارد

خلق صحنه ای زیبا توسط خبرنگار شیرازی/ دختر معلولی که دغدغه آبادانی کشورش را دارد