مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-31اقتصادي

کلاهبرداری با درج آگهی فروش موتورسیکلت در بوشهر


رییس پلیس فتا بوشهر در خصوص افزایش کلاهبرداری هایی که در بستر دیوار صورت می گیرد،  خبرداد و گفت: مردم باید هنگام مراجعه به سایت دیوار و نمونه های مشابه آن، - به راحتی به اظهارات آگهی دهنده اعتماد نکرده و قبل از واریز هر گونه وجهی، توصیه های ایمنی را در نظر بگیرند.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در هفته های اخیر، چند نفر از هم استانی های گرانقدر به پلیس فتا استان مراجعه و اظهار داشته اند با مشاهده آگهی فروش موتورسیکلت در سایت دیوار با قیمت بسیار پایین، به اظهارات فروشنده اعتماد کرده و نصف مبلغ کلی مورد توافق را به شماره کارت اعلامی واریز کرده و حال متوجه شده ایم که فریب خورده ایم و هیچ موتورسیکلتی برای فروش، وجود نداشته و این آگهی فقط برای کلاهبرداری در سایت درج شده است.

این مقام انتظامی افزود: باز هم شاهد هستیم که سهل انگاری و کم توجهی کاربران به مراتب بیشتر از مهارت کلاهبردار در وقوع کلاهبرداری تاثیر گذار بوده و مالباختگان تنها با مشاهده تصاویر و مدارک غیرواقعی و مورد ادعای فروشنده کلاهبردار و بعلت قیمت نازل اعلام شده، فریب خورده و بخشی از سرمایه خود را از دست داده اند.

در همین راستا، سرنخ هایی از هویت فرد کلاهبردار که در خارج از این استان، ساکن است به دست آمده و با هماهنگی مرجع محترم قضایی، شماره حساب های دراختیار وی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با درج آگهی فروش موتورسیکلت در بوشهر

کلاهبرداری با درج آگهی فروش موتورسیکلت در بوشهر