مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-31سياسي

خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم آذربایجان غربی ارائه می شود


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی گفت: پویش لبخند احسان در استان اجرا می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی گفت: پویش لبخند احسان در استان اجرا می شود.

احسان ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: در دهه فجر امسال پویش لبخند احسان با اعتبار یک میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم با همکاری گروه های جهادی دندانپزشکی در استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری مرحله ششم فاز دوم پویش همدلی و احسان با اهدای 7200بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار بیش از 25میلیارد ریال اجرا می شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: مرحله هفتم پویش همدلی و احسان اهدایی 18500بسته پروتیینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار 37میلیارد ریال اجرا می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این ایام پویش احسان سلامت نیز در سطح استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها از اول بهمن تا اخر اسفند سال جاری ادامه خواهند داشت، یاد آور شد: ستاد اجرای فرمان امام در استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون 225هزار و 923بسته معیشتی و پروتیینی و 96هزار و 76بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم آذربایجان غربی ارائه می شود

خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم آذربایجان غربی ارائه می شود