مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-31اقتصادي

108 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم انتظار کمک خیرین هستند


حسن بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حال حاضر 108 محکوم جرائم غیر عمد در استان مرکزی هستند و 247 نفر نیز تاکنون از زندان رهایی یافته اند.

وی تصریح کرد: مبلغ کل بدهی این افرادبیش از 569 میلیارد ریال و اعسار پذیرفته شده  نیز بیش از 380 میلیارد ریال است.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی افزود: در سال جاری بیش از 73 میلیارد ریال از شکات رضایت اخذ شده و 35 میلیارد و 298 میلیون ریال نیز از محل آورده مددجویان تامین شده است.

حسن بیگی از پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال توسط صندوق تامین خسارت، 33 میلیارد ریال وام توسط مددجو، 33 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط نمایندگی استان و 9 میلیارد و 783 میلیون ریال توسط ستاد دیه کشور به صورت بلاعوض برای آزادی زندانیان خبر داد.

وی با اشاره به حادثه بریدگی طناب و رها شدن تیرآهن بر روی کارگر جوشکاری که در یکی از روستاهای شهر کمیجان در حال جوشکاری بود، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه مددجوی 42 ساله که دارای سه فرزند است، هنگامی که قصد بازسازی خانه مادری خود را داشت، جوشکاری را سر کار برده و برای بالا بردن تیر آهن از طناب استفاده می کند که طناب پاره شده و تیرآهن بر روی کارگر سقوط می کند و او را دچار آسیب می کند که کارگر آسیب دیده برای آزادی مددجو خواهان  60 میلیون تومان دیه است که خواهش داریم خیرین با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم انتظار کمک خیرین هستند

108 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم انتظار کمک خیرین هستند