مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-31اقتصادي

31 طرح شهرک های صنعتی سمنان افتتاح یا آغاز می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: هم زمان با دهه فجر، 31 طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 31 طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: از 31 طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، 22 طرح با سرمایه گذاری چهار هزار و 320 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و 9 طرح صنعتی با اعتبار پنج هزار و 720 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: افتتاح 22 طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، اشتغال مستقیم برای 520 نفر و غیرمستقیم برای 127 نفر ایجاد می کند.

آل بویه تصریح کرد: عملیات اجرایی 9 طرح صنعتی با اشتغال زایی برای 676 نفر هم در این دهه در استان سمنان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح های افتتاحی در ایام الله دهه فجر امسال مربوط به شهرک های صنعتی ایوانکی، گرمسار، سرخه، سمنان، مهدی شهر، دامغان و شاهرود و ناحیه صنعتی یاتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 طرح شهرک های صنعتی سمنان افتتاح یا آغاز می شود

31 طرح شهرک های صنعتی سمنان افتتاح یا آغاز می شود