مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-30سياسي

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به نفع دانشگاه است


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 19 پروژه در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

- دکتر علی فرهادی در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیات رییسه با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال 95 ساخت خانه های بهداشت توسط دو پیمانکار آغاز شد که مشکلاتی داشتند.

وی ادامه داد: در زمینه خانه های بهداشت مشکلی نداریم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 90 پروژه برای مراکز بهداشت داشتیم که سال گذشته تعدادی از آنها را به بهره برداری رساندیم.

فرهادی بیان کرد: در این یکی دو ماهه اخیر با مساعدت استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رییس سازمان مدیریت استان، 35 میلیارد تومان از محل طرح های محرومیت زدایی اعتبار گرفتیم و تقریبا 19 پروژه را برای دهه فجر آماده کردیم.

وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای طرحی ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: تبدیل وضعیت این نیروها به نفع دانشگاه است و هنگامی که نیروی شرکتی تبدیل وضعیت می شود حقوق او را دولت پرداخت می کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: براساس دستور رییس دانشگاه تمام نیروهای ایثارگر را معرفی کردیم و فرآیند تبدیل وضعیت نیاز به پست است.

فرهادی گفت: برای نیروهای شرکتی و قراردادی ردیف ایجاد کردیم و در سطح کشور تنها دو دانشگاه این کار را کردند که یکی از آنها علوم پزشکی لرستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به نفع دانشگاه است

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به نفع دانشگاه است