مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-30سياسي

بازگشت محدودیت های کرونایی به فارس


استاندار فارس اعلام کرد که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در این استان، از دوشنبه 11 بهمن، محدودیت ها اجرایی و اعمال می شود.

- دکتر محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه 10 بهمن در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مدارس در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی به صورت غیر حضوری دامه دارد.

او با بیان این که خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل و یا هر اتاق با ظرفیت نفر فعال است، افزود: امتحانات مدارس و ادامه فعالیت دانشگاه ها هم در این شهرها تا اطلاع بعدی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

ایمانیه درباره ارایه خدمات حمل و نقل عمومی و صنوف مختلف به شهروندان گفت: از فردا دوشنبه یازدهم بهمن ارایه خدمات به مسافران بدون ماسک در ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطارشهری ممنوع است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کروناویروس در فارس گفت: شرط ادامه فعالیت اصناف هم تزریق دز سوم واکسن کرونا تا 10 روز آینده است.

ایمانیه خاطرنشان کرد: همچنین از فردا در شهرهای نارنجی یک سوم کارکنان دستگاه های دولتی و غیردولتی می توانند به صورت دور کاری ارایه خدمت کنند.

او ادامه داد: کارکنان این دستگاه ها تا 10 روز آینده ملزم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستند در غیر این صورت حضور یا حضور نیافتن آن ها در محل خدمت به منزله غیبت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی به فارس

بازگشت محدودیت های کرونایی به فارس