موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-30سياسي

باید به قشر زحمتکش و خدوم پاکبانان رسیدگی شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید به قشر زحمتکش و خدوم پاکبانان رسیدگی شود، گفت: نمایندگان پاکبانان خدا را در نظر بگیرند.

- ، هزار نفر از پاکبانان شهرداری کرج ظهر یک شنبه با حضور در مصلی امام خمینی رحمه الله علیه با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار با اشاره به اینکه در آستانه ایام فرخنده و مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، بیان داشت: چهل وسه سال از آن حرکت عظیمی که بدنه مردم با جلوداری روحانیت معظم و مرجع تقلید جهان شیعه انجام دادند و پیروزی نصیب و طاغوت ساقط شد، می گذرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پاکبانان پیام آور نظافت، تمیزی و زیبایی سیما و منظر شهر هستند، گفت: از توفیقی که حاصل و فرصتی که فراهم شد تا امروز در جمع شما عزیزان باشم، تشکر می کنم.

امام جمعه کرج بابیان اینکه پاکبانان به سلامت شهر و هم وطنان در شهر کمک می کنند، خطاب به آنان گفت: شما سال های عمر شریفتان را در مسیر پاکیزگی و بهداشت عمومی شهر صرف می کنید که این کار بسیار بزرگی است که توسط شما انجام می شود.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه هر چه که کار دقیق تر و خدمتی که به مردم و جامعه صورت می گیرد بیشتر باشد آن شخص خدوم در نزد خدای تعالی ارج وقرب بیشتری دارد، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به قشر زحمتکش و خدوم پاکبانان رسیدگی شود

باید به قشر زحمتکش و خدوم پاکبانان رسیدگی شود