مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-30اقتصادي

روند راه اندازی پارک ملامین ارومیه باید سرعت گیرد


مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات پتروشیمی ارومیه مساعدت و توجه ویژه ای داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات پتروشیمی ارومیه مساعدت و توجه ویژه ای داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان امروز 10 بهمن در حاشیه بازدید از مجتمع پتروشیمی ارومیه با بیان اینکه با جذب سرمایه گذاری روند راه اندازی پارک ملامین ارومیه باید سرعت گیرد، اظهار کرد: ضروری است با توجه به اهمیت شرکت پتروشیمی ارومیه در ایجاد اشتغال و تولید محصولات مورد نیاز واحدهای پایین دست در حوزه پتروشیمی، مشکلات این واحد تولیدی در اسرع وقت بررسی و احصاء شده و مدیران دستگاه های اجرایی برای حل این مشکلات مساعدت و توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه توجه به رونق تولید و رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را از جمله اولویت های استان عنوان کرد و افزود: برنامه های یکشنبه تولید و بازدید مداوم از واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی مسائل و مشکلات این واحدها نیز در همین راستا صورت می گیرد.

پژمان اسدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در حاشیه این بازدید گفت: این مجتمع در 110 هکتار فعال بوده و محصولات آن واحدهای فرآیندی تولید کریستال ملامین با ظرفیت تولید سالانه 136 هزار تن، سولفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند راه اندازی پارک ملامین ارومیه باید سرعت گیرد

روند راه اندازی پارک ملامین ارومیه باید سرعت گیرد