مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-30فرهنگي

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم شهید زین الدین


استاندار قم با بیان اینکه در کنگره شهدای استان تولید آثار ماندگار باید به عنوان یک اولویت دنبال شود، گفت: در این راستا طرح هایی همانند تولید فیلم بلند شهید مهدی زین الدین و کتاب عکس شهدای استان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: استان قم شروع کننده کنگره های استانی شهدا بوده در حال حاضر هم مقرر شده است که کنگره شهدای روحانی این استان برگزار شود و در آبان ماه 1401  نیز اجلاسیه نهایی 6 هزار و 90 شهید استان قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان قم در زمینه جمع آوری و تبدیل آثار زندگی شهدا به تولیدات کارهای قابل توجهی انجام نشده است، گفت: آنچه از برگزاری کنگره های شهدا مهم است تولیدات و به تعبیر مقام معظم رهبری آثار ماندگار آن است که در حوزه مکتوبات، صوت و تصویر به جای بماند.

استاندار قم ادامه داد: دولت جدید فرصتی است که می توان کارهایی را برای شهدا در این دولت انجام داد، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواردی را مطرح کردیم از جمله تولید یک فیلم بلند با موضوع زندگی شهید زین الدین و همچنین کتاب عکس برای شهدای استان که این مسئول از این طرح ها استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم شهید زین الدین

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم شهید زین الدین