مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-30فرهنگي

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم بلند شهید زین الدین


استاندار قم با بیان اینکه در کنگره شهدای استان تولید آثار ماندگار باید به عنوان یک اولویت دنبال شود، گفت: در این راستا طرح های همانند تولید فیلم بلند شهید مهدی زین الدین و کتاب عکس شهدای استان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: استان قم شروع کننده کنگره های استانی شهدا بوده در حال حاضر هم مقرر شده است که کنگره شهدای روحانی این استان برگزار شود و در آبان ماه 1401  نیز اجلاسیه نهایی 6 هزار و 90 شهید استان قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان قم در زمینه جمع آوری و تبدیل آثار زندگی شهدا به تولیدات کارهای قابل توجهی انجام نشده است، گفت: آنچه از برگزاری کنگره های شهدا مهم است تولیدات و به تعبیر مقام معظم رهبری آثار ماندگار آن است که در حوزه مکتوبات، صوت و تصویر به جای بماند.

استاندار قم ادامه داد: دولت جدید فرصتی است که می توان کارهایی را برای شهدا در این دولت انجام داد، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواردی را مطرح کردیم از جمله تولید یک فیلم بلند با موضوع زندگی شهید زین الدین و همچنین کتاب عکس برای شهدای استان که این مسئول از این طرح ها استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم بلند شهید زین الدین

پیگیری استاندار قم برای تولید فیلم بلند شهید زین الدین