مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-30سياسي

جای خالی «طرح و سبک» در فضای رسانه ای


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:امروز نیاز است که خبرهای خوب و امیدآفرین بهترین و پربازدیدترین اخبار ما باشند و برای این کار ما در حوزه رسانه ای کشور نیاز به نقشه راه و سبک داریم و رسانه های جریان انقلابی باید پای کار این مساله بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان اظهار داشت: کاری که در حوزه رسانه انجام می دهید که تمایل دارید تشکیلا ت تان از نیروهای رسانه ای انقلابی تشکیل شود و هم کارشان متفاوت باشد و هم الگوی دیگران شود، بسیار خوب و راهبردی است.

وی ادامه داد: باید رقابت را در خوبی ها داشته باشیم اما امروز رقابت فضای مجازی برای انتشار اخبار بد است، یعنی هرچه اخبار بدتر باشد بیشتر دیده می شوند.

جان نثاری ضمن بیان تحلیلی از آرایش رسانه ای دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: برعکس وضعیت کنونی، امروز نیاز است که خبرهای خوب و امیدآفرین بهترین و پربازدیدترین اخبار ما باشند و برای این کار ما در حوزه رسانه ای کشور نیاز به نقشه راه و سبک داریم و رسانه های جریان انقلابی باید پای کار این مساله بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی «طرح و سبک» در فضای رسانه ای

جای خالی «طرح و سبک» در فضای رسانه ای