مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-30اقتصادي

لوازم آرایشی را قبل از آنلاین تست کنید


یک شرکت دانش بنیان با حمایت 500 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی اپلیکیشنی برای تست لوازم آرایشی در گوشی های هوشمند پیش از خرید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام توحیدی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در مورد اپلیکیشن تولیدی این شرکت گفت: شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا، پروژه های متفاوتی را در سطح کشور به سرانجام رسانده و افتخاراتی نیز در این زمینه به دست آورده است.

این اپلیکیشن نیز به منظور تهیه لوازم آرایشی با تست کردن آن در گوشی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی و طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است که طی آن به کاربران این امکان را می دهد که با فعال کردن سلفی دوربین گوشی خود، المان های آرایشی و زیبایی را به صورت کاملا واقعی مشاهده کرده و اگر محصولی را پسند کردند، آن را همان لحظه خریداری کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه نمونه مشابه داخل محصول تولیدی این شرکت در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما با هزینه کمتر و تیم خوبی که در اختیار داریم، توانسته ایم محصول خود را با کمترین قیمت در قیاس با نمونه آمریکایی، تولید و روانه بازار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم آرایشی را قبل از آنلاین تست کنید

لوازم آرایشی را قبل از آنلاین تست کنید