مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-30حوادث

جاعلان سابقه دار دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو جاعل دفترچه های درمانی خبر داد و گفت: این افراد با این روش داروهای کمیاب دریافت می کردند و با نرخ آزاد می فروختند.

- اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان در پی یک اقدام هوشمندانه دریافتند فردی در زمینه جعل دفترچه بیمه مربوط به بنیاد شهید و بنیاد جانبازان فعالیت دارد و با الصاق عکس خود روی آنها نسبت به اخذ داروهای کمیاب و گران قیمت به صورت رایگان اقدام می کند و سپس آنها را در بازار به صورت آزاد می فروشد.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطلاع از این موضوع اقدامات ویژه خود را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دادند و در نهایت با انجام یک سری اقدامات پلیسی دریافتند فرد مذکور به منظور دریافت دارو به یکی از مراکز درمانی شهر اصفهان مراجعه کرده است که بلافاصله وارد عمل شده و او را طی یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم جعل دفترچه های بیمه درمانی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد که با راهنمایی او این فرد نیز دستگیر و در استعلامات انجام شده مشخص شد وی پیش تر نیز سابقه جعل و سوءاستفاده از دفترچه بیمه درمانی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعلان سابقه دار دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان دستگیر شدند

جاعلان سابقه دار دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان دستگیر شدند