مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-30سياسي

جریمه قطع درخت در یزد به دو برابر افزایش یافت


برابر مصوبه جلسه علنی شورای شهر یزد و همچنین در راستای حفظ و گسترش باغات از این پس جریمه قطع درختان دراین شهر میراث جهانی با ضریب دوبرابر محاسبه و اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری، ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران با بیان این که حفظ باغات و فضای سبز موجود یکی از مهمترین ملاک های کیفیت زندگی شهری در یزد است، اظهار کرد: شورای ششم شهر میراث جهانی یزد سعی دارد با ایجاد زیرساخت لازم ظرفیت های موجود محیط زیستی را نگهداری و به نفع منافع عمومی تقویت کند.

وی نگهداری از درختان و فضای سبز را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: شهر یزد به واسطه کویری بودن به درخت و فضای سبز سالم نیاز جدی دارد و تقویت این مهم علاوه بر برنامه ریزی مدیریت شهری به احساس مسئولیت عمومی شهروندان هم نیاز دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه گفت: در فرآیند بررسی و تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1401 شهرداری، بحث دو برابر شدن جریمه قطع درختان در شهر یزد مطرح شد و شورای شهر به منظور حفظ و گسترش فضای سبز با این مهم موافق و تصویب کرده است.

حیدری با بیان این که در این مصوبه تشخیص تعیین میزان درصد تقصیر به عهده کمیسیون ماده هفت گذاشته شده است، تصریح کرد: در راستای توسعه و نگهداری فضای سبز، کلیه عوارض وصول شده از قطع درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه قطع درخت در یزد به دو برابر افزایش یافت

جریمه قطع درخت در یزد به دو برابر افزایش یافت