مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-30فرهنگي

تقدیر از دوبلور «آقای ووپی» با گله برخی بی مهری ها


مراسم پاسداشت یک عمر فعالیت هنری شهروز مُلک آرایی شب گذشته (شنبه 9 بهمن) با حضور مدیران شبکه مستند و جمعی از پیشکسوتان عرصه صدا و دوبله به همت شبکه مستند برگزار شد.

- مراسم پاسداشت یک عمر فعالیت هنری شهروز مُلک آرایی شب گذشته (شنبه 9 بهمن) با حضور مدیران شبکه مستند و جمعی از پیشکسوتان عرصه صدا و دوبله به همت شبکه مستند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، آیین رونمایی از مستند ملک شهروز ، پرتره شهروز ملک آرایی، از تولیدات جدید شبکه مستند سیما و مراسم پاسداشت یک عمر فعالیت هنری این پیشکسوت عرصه صدا و دوبله شب گذشته در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی مانند محسن یزدی مدیر شبکه مستند، جمعی از پیشکسوتان عرصه صدا و دوبله مانند شوکت حجت، تورج نصر، جواد پزشکیان، همت مومیوند، عباس نباتی، کسری کیانی، دلارام شکوهی، پارسا کجوری، محمد مصطفی زاده، مریم بنایی، سارا جعفری، محمدرضا فصیحی نیا، علیرضا اوحدی، فرزاد احمدی، ناهید حجت پناه و حسن روشن پیشکسوت فوتبال حضور داشتند.

کاری که انجام دادم به خاطر عشقم بود در آغاز این مراسم شهروز ملک آرایی با قدردانی از تلاش شبکه مستند برای ساخت مجموعه مستندهای دوبله و صدا گفت: از همه کسانی که به این مراسم آمدند بسیار تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دوبلور «آقای ووپی» با گله برخی بی مهری ها

تقدیر از دوبلور «آقای ووپی» با گله برخی بی مهری ها