مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-30اقتصادي

تغییر تدریجی دامنه نوسان بورس تا پایان سال جاری


اکنون نیمی از جمعیت کشور منافعشان به طور مستقیم یا غیر مستقیم در گرو بازار سرمایه است به همین خاطر آسیب و ضرر یک اقدام نادرست دامن گیر اقشار متعددی از جامعه سهامداران می شود.

- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه گفت: اکنون با توجه به جمع بندی پیشنهادات بورس ها در خصوص دامنه نوسان امید می رود تا پایان سال شاهد تغییر تدریجی دامنه نوسان باشیم زیرا هر گونه مداخله خارج از نظم بازار (عرضه و تقاضا) حکایت تلخ قیمت گذاری دستوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مجید عشقی در نشست هم اندیشی با اعضای اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در خصوص نقش بازار سرمایه در اقتصاد کشور، اظهار کرد: بخش زیادی از مسائل اقتصادی کشور مربوط به صنایع است که در این جلسه چالش های پیش رو مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: معتقدم که بازار سرمایه اکنون می تواند موتور محرک اقتصاد کشور باشد، زیرا با وجود اتفاقات متعددی که در بازار سهام رخ داد، اکنون مجموع ارزش بازار شرکت های بورسی به بیش از 6 هزار همت می رسد که این رقم حتی در نظام بانکی نیز دیده نمی شود.

عشقی تاکید کرد: از سوی دیگر نیز این منابع موجود در بازار سرمایه در صورت مدیریت و حمایت می تواند سبب ایجاد اشتغال و رشد صنایع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر تدریجی دامنه نوسان بورس تا پایان سال جاری

تغییر تدریجی دامنه نوسان بورس تا پایان سال جاری