مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-30حوادث

سارقان مأمورنما در دام پلیس البرز گرفتار شدند


با تلاش پلیس آگاهی، اعضای باند مأمورنما که در دو استان البرز و تهران اقدام به سرقت گوشی همراه افراد می کردند بازداشت شدند.

- ، سردار عباسعلی محمدیان ظهر یکشنبه در حاشیه شرح روند دستگیری اعضای باند مأمورنما در محل پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: یکی از سرقت های شایع در سطح کشور بحث سرقت گوشی های همراه است، متأسفانه برخی واحدهای تعمیر گوشی ایمان خود را زیر پا می گذارند و با علم به اینکه گوشی سرقتی است از سارقان خریداری می کنند.

وی بیان کرد: بر این اساس پلیس با کنترل واحدهای تعمیرگاهی، این گونه گوشی ها و قطعات را ردیابی می کند و در این راستا با مال خر نیز برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه شیوه های مختلف سرقت گوشی همراه مانند قاپیدن گوشی با موتور در یک لحظه است، تصریح کرد: این سارقان خود را مأمور معرفی می کردند و به افرادی که شب در خیابان تردد می کردند، اعلام می کردند ما مأمور هستیم و به ما گزارش دادن شما فروشنده مواد مخدر هستید و باید پیامک های شما بررسی شود و از این طریق گوشی فرد را سرقت می کردند.

سرقت در 2 استان البرز و تهران وی با بیان اینکه با دستگیری سارقان مأمورنما حدود 38 نفر از شکات شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: این سارقان در استان البرز، غرب تهران و تهران سرقت هایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مأمورنما در دام پلیس البرز گرفتار شدند

سارقان مأمورنما در دام پلیس البرز گرفتار شدند