مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-30اقتصادي

نظارت مستمر بر بازار توزیع میوه شب عید در شهرکرد


شهردار شهرکرد با بیان اینکه میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غرفه های مشخص عرضه خواهد شد، گفت: نظارت مستمر و بیشتری نسبت به توزیع میوه شب عید شهروندان انجام می شود.

- ، محمدتقی جاپلقی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و تکاپوی مردم برای تهیه میوه، اظهار کرد: در این ایام موضوع اصلی که در اولویت سازمان میادین شهرداری شهرکرد قرار دارد عرضه میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر به منظور کنترل بازار و برطرف شدن نیاز مردم است.

شهردار شهرکرد افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، درصدد هستیم با نظارت و حساسیت بیشتری نسبت به توزیع میوه شب عید شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تلاش پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شهرکرد در ایام پایانی سال باید مضاعف شود تا شهروندان با آسایش و رفاه بیشتری به استقبال سال نو بروند.

جاپلقی عنوان کرد: به منظور بهبود و افزایش رفاه حال شهروندان و همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غرفه های مشخص عرضه خواهد شد.

شهردار شهرکرد سهولت دسترسی شهروندان به جایگاه های عرضه میوه شب عید و برگزاری گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر بازار توزیع میوه شب عید در شهرکرد

نظارت مستمر بر بازار توزیع میوه شب عید در شهرکرد