مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-30پزشكي

مرگ ابوالفضل به 4 نفر زندگی دوباره بخشید


معاون درمان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام هشتمین اهدا عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: جوان 20 ساله گچسارانی مرگ مغزی با اهدا عضو به چهار نفر زندگی دوباره بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر علیرضا ملک پور اظهار داشت: مرحوم ابوالفضل عزیزی جوان 20ساله که در تاریخ 7 بهمن ماه در شهرستان گچساران بدنبال تصادف و وضعیت حاد آن مرحوم به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج اعزام گردید.

معاون درمان دانشگاه بیان کرد: بعد از تلاش پزشکان و کادر درمان، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، بعد از تایید پزشکان متخصص دچار مرگ مغزی گردید.

وی همچنین با اشاره به هشتمین اهداء عضو در سال جاری گفت: با هماهنگی مسئول پیوند معاونت درمان، خانواده محترم آن مرحوم با اقدامی انسان دوستانه رضایت به اهدای عضو  دادند.

دکتر ملک پور در ادامه گفت: با توجه به زیر ساخت ها ی آماده در بیمارستان شهید دکتر جلیل، عمل اهداء عضو در این مرکز انجام گرفته و همچنین این بیمارستان آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران تصادفی می باشد.

  سید سینا سعیدی؛ مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در این رابطه گفت؛ باهمکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز ودانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سحرگاه 10 بهمن ماه اعضای بدن این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ابوالفضل به 4 نفر زندگی دوباره بخشید

مرگ ابوالفضل به 4 نفر زندگی دوباره بخشید